קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני זו עבודה למומחה שמביא תוצאות! מוזמנים לבדוק את החביולת שאני מציע ולהתרשם מהפרוייקטים האחרונים שלי

קוראים לי כפיר מנשה ואני בונה אתרים ומקדם אותם למקומות הראשונים בגוגל!

כפיר מנשה - מקדם אתרים פרילנסר

קוראים לי כפיר מנשה ואני בונה אתרים ומקדם אותם למקומות הראשונים בגוגל!

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבניה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מה תרצו לדעת?

חבילות קידום אתרים אורגני

קידום לעסקים קטנים

חבילת קידום לעסקים קטנים

  • אופטימיזציה מלאה לתשתית האתר
  • אופטימיזציה מלאה לכל דפי האתר
  • פתיחת בלוג
  • מחקר מילות מפתח
  • זמינות מלאה בטלפון ובמייל לכל שאלה

חבילת קידום בסיסית

חבילת קידום בסיסית

  • אופטימיזציה מלאה לתשתית האתר
  • אופטימיזציה מלאה לכל דפי האתר
  • פתיחת בלוג
  • מחקר מילות מפתח
  • זמינות מלאה בטלפון ובמייל לכל שאלה
  • פרסום מאמרים באופן שוטף
  • דיווחים מלאים על כל נתוני האתר
  • יצירת קישורים מאתרי פרסום לעסקים

internet-search-engine

חבילת קידום מלאה

  • אופטימיזציה מלאה לתשתית האתר
  • אופטימיזציה מלאה לכל דפי האתר
  • יצירת קישורים מאתרי פרסום לעסקים
  • מחקר מילות מפתח
  • דיווחים מלאים על כל נתוני האתר
  • זמינות מלאה בטלפון ובמייל לכל שאלה
  • יצירת קישורים ממאמרים באתרי נישה
  • מחקר שוק ומתחרים מקיף

premium-seo-1

בניית אתר + קידום מלא

  • קניית דומיין ואחסון
  • התקנת מערכת ניהול תוכן, תבנית ותוספים
  • עיצוב ובניית כל עמודי האתר
  • אופטימיזציה מלאה לתשתית האתר
  • אופטימיזציה מלאה לכל דפי האתר
  • יצירת קישורים מאתרי פרסום לעסקים
  • מחקר מילות מפתח
  • דיווחים מלאים על כל נתוני האתר
  • זמינות מלאה בטלפון ובמייל לכל שאלה
  • יצירת קישורים ממאמרים באתרי נישה
  • מחקר שוק ומתחרים מקיף

לכל עסק יש צרכים ואתגרים שונים. לכן, אני בונה חבילות קידום אתרים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח. למרות שבכל החבילות המוצגות כאן ישנו פירוט נרחב על העבודה שנעשית, תמיד ניתן לבצע בהן התאמות בכדי להגיע ליעד התוכנית המדוייקת שהעסק צריך. ביחד נבצע מיפוי מדויק של הצרכים של העסק ואתאים עבורכם באופן אישי הצעת מחיר שתיתן מענה עבור האתר, תחום העיסוק ורמת התחרות בשוק בה אתם פועלים. בין אם אתם מעוניינים רק בקידום אורגני, חושבים גם על בניית אתר או זקוקים למישהו שיבצע עבורכם ניהול מוניטין, כאן תוכלו למצוא את השירות שאתם צריכים.

איך נראה תהליך הקידום האורגני איתי ?

למרות שהרבה בעלי עסקים מבינים שיש להם צורך בנוכחות באינטרנט, הם לא תמיד יודעים מהיכן להתחיל או איך לעבור מול מקדם האתרים שלהם, אילו שאלות לשאול, אילו פרטים כדאי שידעו לפני שהם יוצרים קשר ואיזה מידע עליהם להכין לפני. לכן אני כולל כאן את הפירוט הבא על תהליך קידום האתרים האורגניa

שלב ראשון - אפיון צרכים

בשיחת הטלפון הראשונה תוכלו לשמוע ממני באופן אישי פרטים נוספים אודותיי, על הניסיון שלי והייחודיות שאני מביא איתי לתהליך הקידום. בשיחה הזו אשמח לשמוע גם קצת עליכם ועל העסק שלכם: מה התחום שבו אתם עוסקים? כמה זמן? האם יש לכם אתר? (אם לא אשמח גם לבנות לכם אותו) ומה מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם?
בנוסף, אשאל גם שאלות שנוגעות לתהליך העבודה: האם אתם כותבים את התכנים לאתר שלכם? האם יש ביטויי חיפוש שאתם הייתם רוצים להתברג בהם במיוחד? האם יש לכם מתחרים ששאבתם מהם השראה? ועוד. כל אלו נועדו להבטיח שאכיר את העסק שלכם מקרוב כך שאוכל למקד את השירות שאתן לכם הצורה המדויקת ביותר לצרכים שלכם.

שלב שני - סקר שוק והצעת המחיר

הצעות המחיר תכלול גם סקירה על האתר שלכם, השוק והמתחרים.

  1. האתר שלכם (במידה וקיים) – סוג האתר, החוזקות והחולשות שלו
  2. הביטויים בהם כדאי להתמקד כדי להביא את האתר להצלחה מקסימלית
  3. מהי רמת התחרות בתחום
  4. מיהם המתחרים העיקריים – החוזקות והחלושת שלהם, והזדמנויות שדרכם ניתן יהיה לעקוף אותם
  5. המלצות לקידום האתר ולתהליך העבודה
  6. תוכנית עבודה מפורטת בהתאם להמלצות. דרכה אתם יודעים בכל שלב מה נעשה ואיך בדיוק זה ישפיע על הקידום.
  7. המחיר והתנאי ההתקשרות

העבודה בפועל

תהליך של בנייה וקידום אתר לרוב יכולל

  1. השלמת המחקר המקיף שהחל עוד בשלב הצעת המחיר
  2. אופטימיזציה (התאמה לגוגל) של האתר
  3. העלאת תכנים בתדירות קבועה
  4. בניית מערך קישורים לאתר
  5. בקרה ותחזוק שותפים לאורך כל תקופת העבודה

דוחות

בכל חודש אני מפיק עוברכם כמה דוחות שנשלחים אליכם ישירות למייל

  1. דוח על הפעולות שנעשו באתר שלכם בחודש האחרון
  2. דוח מיקומים שמראה את הדירוגים של האתר בחודש האחרון
  3. דוח מגוגל אנליטיקס שמעדכן על הנתוני האתר – כמה גולשים נכנסו אילו, כמה פעולות הם עשו, כמה זמן הם שהו בו ועוד.

הדוחות הללו נותנים לכם את כל המידע שצריך כדי להעריך את איכות העבודה שבוצעה.

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבניה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מה זה קידום אתרים אורגני?

בשנים האחרונות, לקוחות מתסמכים על מנועי חיפוש כאמצעי העיקרי למצוא כל דבר שהם צריכים, מהמלצות על מסעדות טובות ועד ביקורות על שירותים ומוצרים שהם מעוניינים לרכוש. זה אומר שלא משנה איזה עסק יש לך, ישנו סיכוי טוב שהקהל היעד שלך משתמש במנועי חיפוש כמו גוגל כדי למצוא את השירותים והמוצרים שאתה מציע. אם השקעת בבניית אתר תדמית טוב ואתה רוצה לגרום ללקוחות פוטנציאלים למצוא אותו אתה חייב להשתמש בקידום אורגני, ואם האתר שלך – כמו כמעט כל אתר היום – בנוי על וורדפרס, אתה חייב קידום אתרים בוורדפרס.

כל אדם שיש לו אפילו מעט הבנה בשיווק דיגיטלי מודע לחשיבות של הקידום האורגני, ולכן חשוב מאוד להבין מהם היתרונות שהוא יכול להביא לכל עסק שבוחר להשתמש בו.

SEO

אז איך קידום אתרים אורגני עובד?

מנועי חיפוש מעוניינים לספק את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר עבור גולשים המבצעים חיפוש דרכם. בכדי לעשות זאת מנועי החיפוש משתמשים בבוטים מיוחדים הנקראים זחלנים שמבצעים סריקות של כל אתרי האינטרנט במטרה להבין על מה הם מדברים ומה התועלת שהגולשים יכולים להפיק מהם. באמצעותם ובאמצעות אלגוריתם משוכלל שמשקלל את כל המידע שמתקבל מצליחים מנועי החיפוש להציג לכל גולש את המידע שהוא מעוניין בו בהתאם למילת החיפוש שאותה הוא הקליד.

באותו האופן, מנועי החיפוש סורקים אתרים בכדי להבין את טיב הטקסט, קלות הניווט ולמעשה עד כמה הם ידידותיים למשתמש. אתרים אשר עונים בצורה מיטבית על הקריטריונים שגוגל מציב הם לרוב אתרים, ואלו יקבלו דירוג גבוהה יותר בתוצאות החיפוש על פני אתרים שפחות עונים על עליהם.

כל השינויים הנחוצים עבור אתרים בכדי שיוכלו לאותת לגוגל על רלוונטיות גבוהה לנושא מסוים ובניה בצורה מיטבית נכללים תחת שירות קידום אתרים אורגני. בחלוקה גסה, ניתן להבחין בין שני סוגים של קידום שעל כל אתר לעבור בכדי להצליח להתברג במקום טוב בתוצאות החיפוש.

הראשון הוא אופטימזציה של האתר: אופטימיזציה הכוונה היא לכל האלמנטים שניתן לשתול באתר עצמו בכדי להביא אותו לדירוג גבוהה. הייחודיות של האופטימזציה היא שהיא לחלוטין בשליטה של בעל האתר ובעזרת הידע והכלים המתאימים יכולים כיום בעלי אתרים ומקדמים לבצע את הפעולות הללו בכדי לשפר את ביצוע האתר במנוע החיפוש. אופטימיזציה כוללת בין היתר בחירת מערכת ניהול משוכללת כדוגמאת וורדפרס, שיפור של תגיות מטה כמו כותרת ותיאור הדף, תגיות אלט לתמונות, קישורים פנימיים, כותרות ותתי כותרות ועוד. כל אלו הופכים את האתר לקל לניווט וליותר ידידותי למשתמש, שני אלמנטים שיש להם חשיבות גדולה מאוד בקידום האתר.

הסוג השני הוא קישורים ואיתותים חברתיים: החלק הזה אינו תחת שליטה של בעלי האתרים ולמרות זאת הוא חשוב לא פחות מהחלק הראשון. הבוטים של גוגל מבחינים גם בכמות הקישורים שיש באתרים וגם לאילו אתרים הם מקשרים. ככל שלאתר מסוים ישנם יותר קישורים ממקורות רלוונטים לנושא שבו הוא מתמחה גוגל מבין כי האתר נראה כסמכותי בעיני גורמים נוספים המתמחים בנושא ועל כן ידרג אותו במקום גבוהה יותר. איתותים מרשתות חבריות גם כן עושות פעולה דומה. ככל שאנשים משתפים ומגיבים יותר על תוכן או אתר מסויים ברשתות החבריות השונות גוגל יכול להבין מכך שהאתר מעניין את הגולשים וגם זה יתן לו יתרון על פני המתחרים שלו בתוצאות החיפוש.

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבניה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

תהליך קידום אתרים אורגני

למרות שהרבה בעלי עסקים מבינים שיש להם צורך בנוכחות באינטרנט, הם לא תמיד יודעים מהיכן להתחיל או איך לעבור מול מקדם האתרים שלהם, אילו שאלות לשאול, אילו פרטים כדאי שידעו לפני שהם יוצרים קשר ואיזה מידע עליהם להכין לפני. לכן אני כולל כאן את הפירוט הבא על תהליך קידום האתרים האורגניa

מחקר מילות מפתח

כל תהליך של קידום אתר הוא מחקר למציאת כל מילות המפתח שבהם משתמשים הלקוחות כאשר הם רוצים למצוא את השירות שהאתר מציע.

אופטימזציית אתר

יצירה של כל התגיות הנחוצות, שיפור התוכן והתמונות, שיפור מהירות האתר, חיבור לכלי הבקרה של גוגל ועוד. כשמדובר על אתרי וורדפרס, התהליך הזה עובד בצורה מושלמת

הגברת הסמכותיות והמוניטין

הוספה של תוכן חדש ורלוונטי באופן תדיר שיביא גולשים אל האתר.

בניית קישורים

כתיבת מאמרי אורח באתרים שונים תוך הוצאת קישורים וקבלת קרדיט והמלצות

תיחזוק ושיפור מתמשכים

לשים לב להתקדמות שנעשית עם הזמן ושינוי האסטרטגיה ופעולות הקידום בתגובה לשינויים שעולים.

קידום-אתרים-SEO

למה כל עסק זקוק לקידום אתרים אורגני

הגדלת כמות התנועה לאתר

המטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני, וקידום אורגני בכלל היא התברגות בתוצאות הראשונות של דף תוצאות החיפוש, דבר שעל פניו נראה רק כחצי מהתהליך, רק שהמשמעות של המיקום בדף התוצאות הוא קריטי מאין כמוהו. הסיבה לכך היא שכיום רוב התנועה שמגיעה אל אתרים מגיעה ממנועי חיפוש ולא מרשתות חברתיות או אתרים אחרים. בנוסף לכך 80% מהגולשים שיבצעו חיפוש בגוגל, בסופו של דבר יבחרו להיכנס אל התוצאות האורגניות ולא למודעות והפרסומות שגוגל מציג, ומעבר לכך, שלושת המקומות הראשונים יקבלו מעל ל60% מהתנועה. מכאן ההבנה של חשיבות היא דיי קלה, הצלחה בקידום אורגני לאתר מתורגם באופן אוטומטי לתנועה רבה יותר של לקוחות לאתר שלכם.

הגברת הסמכותיות ומוניטין

תהליך מכירת מוצרים ושירותים השתנה באופן ניכר מאז כניסת האינטרנט לחיינו. יש כיום ללקוחות מאגר אין סופי של מידע שמאפשר להם לדעת כל דבר שהם צריכים על מוצר או שירות שהם חושבים לרכוש לפני שהם מגיעים לשיחה עם איש מכירות. מאחר שאנו רוצים שהלקוחות יגיעו אלינו חשוב לכל עסק לשדר שהוא המוביל בשוק ושכדאי מאוד לקנות את המוצרים שהוא מציע. כל תוכן שחברה מעלה לאתר שלה בין אם זה פירוט נרחב על מוצרים, סקירות, כתבות ועדכונים, חוות דעת חיוביות ועוד, עוזרות מאד בבניית וניהול המוניטין שלה. ככל שהתוכן הוא יותר רלוונטי ותורם, המשתמשים יחזרו שוב ושוב אל האתר בשביל עוד מידע חדש וכאשר הם יהיו מוכנים לבצע רכישה, הם ירכשו אותו באותו האתר בדיוק.

מיקוד מדויק על קהל הלקוחות

בניגוד לדרכי פרסום אחרות באינטרנט כמו למשל מודעות ממומנות בפייסבוק או סרטוני פרסומת ביוטיוב, קידום אתר מציג אותך רק עבור אנשים שחיפשו אותך ואת השירותים שאתה מציע. מיקוד של הפרסום חשוב מאוד לחיסכון בתקציב ולהגדלת המכירות. בקידום אורגני הרבה מאוד כסף נחסך בתהליך שכן אין בזבוז של אגורה על הגעה לקהל שלא באמת מעוניין במה שיש לעסק שלך להציע ולא יקנה ממך דבר.

להיות מעל המתחרים שלכם

בניגוד לדרכי פרסום אחרות באינטרנט כמו למשל מודעות ממומנות בפייסבוק או סרטוני פרסומת ביוטיוב, קידום אתר מציג אותך רק עבור אנשים שחיפשו אותך ואת השירותים שאתה מציע. מיקוד של הפרסום חשוב מאוד לחיסכון בתקציב ולהגדלת המכירות. בקידום אורגני הרבה מאוד כסף נחסך בתהליך שכן אין בזבוז של אגורה על הגעה לקהל שלא באמת מעוניין במה שיש לעסק שלך להציע ולא יקנה ממך דבר.

בלי תשלום על שטחי פרסום

הרבה מאוד עסקים חושבים שתשלום לגוגל בכדי שיפרסמו מודעה על העסק שלך הוא רעיון טוב יותר מקידום אורגני. ישנם לא מעט בעיות עם גישה זו אבל הברורה ביותר שבהן היא העובדה שאתם נדרשים לשלם לגוגל כל הזמן בכדי שמודעה תוצג, וברגע שתפסיקו לשלם יופסק הפרסום. בקידום אורגני לעומת זאת, ברגע שצברת מוניטין, רכשת את אמון הגולשים והגעת לדירוגים גבוהים תוכל להישאר שם להמון זמן ויהיה מאוד קשה להזיז אותך שכן האתר שלך ימשיך לקבל תנועה ובכך לאותת לגוגל שהוא ממשיך להיות רלוונטי ותורם לגולשים, דבר שבתורו ישמור על המיקום הגבוהה של האתר בדף התוצאות.

הלבנה שמחברת בין מנועי החיפוש לבין התנועה שתגיע לאתר שלכם

מאמרים ומידע על קידום אתרים

אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום אתרים אתם מוזמנים לקרוא את המאמרים הבאים שיעשו לכם סדר בנושא.

mobile marketing
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

6 דרכים סופר ממירות לשיווק במובייל

רוב הגלישה מתבצעת דרך מכשירים ניידים. לכן גם אתם חייבים לדעת על כל הדרכים הטובות ביותר לעשות שיווק במובייל כמו שצריך!

mobile marketing
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

6 דרכים סופר ממירות לשיווק במובייל

רוב הגלישה מתבצעת דרך מכשירים ניידים. לכן גם אתם חייבים לדעת על כל הדרכים הטובות ביותר לעשות שיווק במובייל כמו שצריך!

לקוחות ממליצים

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.

דילוג לתוכן