בניית דף נחיתה – מה תקבלו אצלי
דף נחיתה שהופך גולשים ללקוחות!
זה המדד העיקרי להצלחה של דף נחיתה, וכשהוא נבנה על ידי מקדם אתרים אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ישיג את המטרה הזו.
דומיין ואתר ששייכים לכם
אתר שחוקית שייך לכם ורק לכם, ולא נשלט על ידי שום גורם נוסף. בנוסף תקבלו שנה של אחסון ללא עלות על שרתים ישראלים ייעודיים שברשותי.
מערכת ניהול התוכן וורדפרס
מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם! קלה ופשוטה לתפעול על ידי כל משתמש גם ללא ידע כלשהו בתכנות או בבניית אתרים.
ממשק בניית העמודים אלמנטור
בנייה עמודי האתר באמצעות תוסף האלמנטור – ממשק בניית הדפים הנוח והפופולרי ביום כיום מבטיח את היכולת לשנות ולערוך כל דף בקלות וביעילות.
התאמה מלאה לנייד
אתר מותאם באופן אוטומטי לכל סוגי וגדלי המסכים הקיימים, גם טלפונים ניידים וגם טאבלטים.
התאמה לגוגל
כל האתרים שאני בונה מותאמים באופן מלא לגוגל דבר שעוזר מאוד בהתברגות במקומות טובים בתוצאות החיפוש.
מעקב מדידות
חיבור האתר לגוגל אנליטיקס, מערכת למדידת ביצועים שבודקת כמה משתמשים הגיעו אל הדף, מהיכן, אילו פעולות ביצעו וכל נתון נוסף שיכול להעיד על ביצועי האתר.
פרוייקטים אחרונים – אתרים שבניתי
כבונה אתרים יש לי ניסיון רב בבניית כל סוגי האתרים הנחוצים לעסקים. מוזמנים להתרשם מהפרויקטים האחרונים שעשיתי עבור הלקוחות שלי.
Best 20 Trading Platforms – אתר אפיליאציה בינלאומי
אתר המשווה בין פלטפורמות מסחר שונות, וכולל השוואות וסקירות מקיפות על ברוקרים שונים, ובלוג מאמרים הנותן ידע מגוון למתעניינים בפתיחת חשבון מסחר
גן דולב הרצליה – אתר תדמית בשילוב חנות
פרוייקט במסגרת "הגן היצרני" עבור גן דולב בהרצליה בו נבנה אתר אינטרנט תדמיתי בשילוב גלריה וחנות המוכרת מוצרים שמכינים הילדים בגן
מה זה דף נחיתה?
דף נחיתה הוא עמוד בודד שיכול לבוא כחלק מאתר אינטרנט שבו ישנם דפים נוספים או כאתר אינטרנט בפני עצמו בעל דף אחד בלבד. השימוש העיקרי שלו לקבל גולשים המופנים מקמפיינים פרסומיים ממומנים בגוגל, פייסבוק או מקורות פרסום אחרים.
בניגוד לסוגי אתרים אחרים המטרה של דף נחיתה היא להמיר את הגולש במהירות – כלומר להפוך אותו ללקוח. המרה יכולה להתבצע באמצעות יצירת קשר טלפוני על ידי כפתור חיוג שיופיע בעמוד הנחיתה, השארת פרטים על ידי הלקוח בבקשה לחזרה של נציג החברה אילו, ביצוע של רכישת מוצר, הרשמה לניוזלטר ועוד. ברגע שהגולש ביצע את אחד מהפעולות הללו דף הנחיתה ביצע את תפקידו כמו שצריך.
בכדי להצליח בביצוע ההמרות על דף הנחיתה להכיל אלמנטים שונים שיעודדו את ביצוע הפעולה מצד הגולש. הראשון שבהם יהיה טקסט או מסר קצר עם מידע רלוונטי שיכלול הצעה אטרקטיבית כמו הטבה, מבצע או תמריץ חזק אחר כדי למשוך את הגולש. מעבר לכך דף נחיתה חייב להכיל אלמנטים ויזואלים בולטים, כמו תמונות גדולות, צבעים מושכים, בולטים ועוד. לבסוף דף הנחיתה יכיל גם טופס צור קשר וכפתורי חיוג במקום מרכזי. מיקוד הוא למעשה החלק החשוב ביותר, כאשר אנו רוצים להמיר את הגולש שהגיע אל דף הנחיתה, אנו צריכים למקד את תשומת ליבו רק בדברים שיעודדו זאת. יש לתת את המסר המרכזי בדרך הקצרה והקלה ביותר ומייד אחר כך לתת לגולש את האופציה להגיב למסר הזה.
בניית דף נחיתה טוב מחייבת איש מקצוע!
ישנן שתי סיבות עיקריות שבגללן חובה לקחת איש מקצוע לבניית דף נחיתה.
הראשונה היא יכולת ההמרה של הדף. למרות שבעלי עסקים חושבים שהם יודעים מה גורם ללקוח לקנות את המוצרים שלהם, הם לרוב מתבססים על ההיגיון שלהם או על תחושת הבטן שלהם ולכן הם הרבה מאוד פעמים הם טועים או מפספסים. לכן כדאי מאוד להשאיר את בניית דף הנחיתה לאיש מקצוע כמו מעצב אתרים, מקדם אתרים, מומחה לענייני המרת לקוחות או כל אדם שעוסק בשיווק דיגיטלי. ההחלטות שמקבלים אנשי שיווק מגובים בנתונים וסטטיסטיקות של בניית אתרים ותגובות של הגולשים אליהם, אחרי הכל, זהו חלק קריטי בתחום ההתמחות שלהם. הם יוכלו לייצר דף נחיתה שממיר הרבה יותר מכזה שנעשה על ידי בעל עסק שמובל על ידי תחושת הבטן שלו. לא משנה אם הדף שלכם יהיה יפה או מרשים בעינכם הדבר היחידי שמשנה זה אם הוא מצליח להמיר גולשים ללקוחות.
הסיבה השניה היא הקמפיינים שאליהם מקושרים דפי הנחיתה. לרוב דפי נחיתה באים כחלק מקמפיין ממומן בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם או בכל פלטפורמה אחרת. הרצה של קמפיין כזה עולה כסף, וליתר דיוק, כל לחיצה על המודעה בקמפיין שמובילה לדף הנחיתה עולה כסף. לכן במצב שבו דף הנחיתה לא בנוי כמו שצריך, לא רק שאתם לא מרוויחים כסף עקב גולשים שלא הצלחתם להמיר אלא אתם גם מפסידים כסף מאחר והבאה שלהם אל דף הנחיתה היא פעולה שעליה נדרשתם לשלם.
השורה התחתונה היא שחבל לנסות לחסוך כמה מאות שקלים ולהסתכן בקמפיין לא יעיל שיגרום להפסדים גדולים יותר. אם כבר בונים דף נחיתה, מומלץ לעשות זאת כמו צריך.
מאמרים ומידע נוסף על בניית אתרים
אם גם אתם רוצים לדעת איך בונים אתר אתם מוזמנים לקרוא את סדרת המאמרים הבאה שלי שתעשה לכם סדר בנושא.
היררכיית עמודים באתר – למה היא כל כך חשובה?
באמצעות תכנון נכון של ההיררכיה, אנו מחזקים את העמודים המרכזיים ומגבירים את הסיכוי שגוגל יקדם אותם. גלו במאמר זה כיצד בדיוק
מה זה דומיין?
מה זה דומיין, איך נחבר אותו, איך קונים אותו, איפה כדאי לקנות אותו ועוד. הסבר פשוט בגובה העיניים שכל אחד שיכול להבין.